Outubro 2018

NOVAS DE OUTUBRO

 

  

Outra das obras que se fixeron nos últimos días do mes foi arranxar a rúa do Pacio, outrora chamada Carreira de Suhortos.

 


Rematamos o mes có escándalo que eu mesma formei en redes sociais expoñendo publicamente o que penso de algunhas maneiras de actuar dalgunhas persoas do que non me retracto. Prego que non poñades na miña boca palabras que non escribin nin pronunciei.

 

Felicitar públicamente a los responsables de la tala de 5 hectáreas de frondosas de más de 30 años y también destructores de un campo de fútbol con una historia de más de un siglo.

Hago extensiva la felicitación a todos aquellos que mientras realizan estas loables hazañas llenan de botellines de cristal y latas de cerveza vacías, el territorio .

No quiero dejar pasar la oportunidad de felicitar también a los encargados de defender la Naturaleza, por haber realizado la oportuna comprobación, advirtiendo que de las 25 hectáreas disponibles, éste era el único lugar donde había árboles, y no matorrales y maleza.

Nos encanta, a mí y a un numeroso grupo de gente de mi pensar, que nos robéis, nos insultéis, nos faltéis, calumnies, que sembréis dudas, faltéis a la verdad y manipuléis.

A todos los que por maldad, ignorancia o interés propio actuáis así, os digo que me alegro de estar a años luz de vosotros y que siento mucha pena al ver que no tenéis interés en mejorar.

TO BE CONTINUÉ

 


 

Limparon as cunetas

da carretera principal a primeira semana.

Coa nova normativa de ter limpo preto a 50 metros das casas viñeron máquinas a desbrozar varios sitios de particulares como por exemplo en Outeiro, pasándolle unha factura aos propietarios.

Comezamos o mes con Festas. En Pacios de Veiga o San Froilán en  Cereixa e Castro de Rei na honra á virxe do Rosario.

 

 

 

2005 - 2018 Peruchela

Temos 427 anónimos e ningún membro en liña