Marzo 2018

Novos contidos

No domingo de ramos o noso párroco dende que  Don Elias se xubilara, don Manuel, deu a misa axudado a vestirse polo seu irmau,  todo unha proeza a súa recuperación e o seu exemplo para cumprir cós votos adquiridos no momento da súa elección á "celibatía". É unha persoa moi humana e soamente teño palabras de admiración e respeto hacia il, inda que como de todos falar sempre hai que falar. Un dos primeiros curas modernos, empezou a finais dos oitenta creo lembrar. Leva sete ou ata oito parroquias.. bueno, levaba, porque nistes momentos hai unha falta de curas palpable, tamén é verdá que cada vez é menos a xente que vai ás misas,  agás nun día moi moi sinalado onde a maioria dos que van famno por agradar o gusto dun terceiro.

Estase perdendo o de enterrar aos mortos, as tendencias son maioritariamente crematorios. Incluso nas vilas que eu coñezo xa non teñen a costume de meter ao morto no medio da igrexa, e a xente ao seu carón dándolle a última compañía ata o cacho de terra que teña comprado/apalabrado pra deixar extinguir por si mesmo ao  propio corpo sen acelerar o proceso natural da auto-trasformación.

Agora no século XXI está de moda queimar e contaminar.  Non me vou poñer romántica. Xa se me pasou. Digo pq eu tamén me ofrezo voluntaria para que me queimen, mellor así Deus terá menos onde escoller. Por si non o sabedes a relixión  considera un acto de pecado a queima dos corpos. E iso non ten porque ser unha cousa mala. Eu comparto a idea de que é mellor deixar a natura que actúe ao seu ritmo. Non estou a favor da lapidación, por iso prefiro a queima.Admiro ás culturas que seguen a enterrar aos seus mortos en terra directamente.Os camposantos nunca deberon de deixar de ser baixos, ao meu parecer.É femoso escorrentarse flevemente ata misturar coa terra que te viu nacer e ir mudando  así ata confundirte coa maleza.E púxenme romántica, sempre o fun, e moito.

17/03/2018 - Este mes non tiven demasiado tempo libre para actualizar a Web, espero poder facelo proximamente.

Non hai ninguha novidade destacable, agás un pequeno contratempo á hora da compra do campo da festa.

Ademais non parou de chover en todo o mes có que  a auga volveu encher o noso arroxo O Teixugo.

Por outra banda a granxa de porcos que estan facendo no rodo xa ten o teito e pronto comezaran a poñerlles as paredes.

En canto ao día da muller houbo unha importante concentración na vila de Monforte por tal motivo.

Merecido Recoñecemento para o noso veciño Carlos da Casa do Justo

Na feira do viño de Amandi, o concello invitado foi o noso da Pobra do Brollón, alí acudiron os representantes do partido de goberno e tamén da oposición, ainda que o agasallo como é habitual recolleo en nome do concello o actual edil , que podedes ver nun dos momentos  do acto.

Novo reportaxe con momentos deste festivo fin de semana

Enlace ao reportaxe

Prensa, Revistas, Fotocopias, Fax, Agasallos, 

Libros de Texto, Ocio, Especializados...

Postais, Sobres, Sellos, Papelería en Xeral

2005 - 2019 Peruchela

Temos 567 anónimos e ningún membro en liña